دانلود تحقیق رسانه و افکار عمومی مردم با فرمت ورد

دانلود تحقیق رسانه و افکار عمومی مردم با فرمت ورد

دانلود تحقیق رسانه و افکار عمومی مردم با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی رسانه و افکار عمومی مردم با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم87/602 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی رسانه و افکار عمومی مردم با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

2-2-1 اعتماد به عنوان پدیده ای مهم

2-2-2 پیشینه تاریخی مفهوم اعتماد

2-2-3 مخاطب

2-2-4 انواع مخاطبان

2-2-5 ویژگیهای مخاطبان

2-2-6 نیاز به شناخت مخاطب

2-2-7 رسانه و اعتماد مخاطب

2-2-8 عوامل موثر در افزایش اعتماد به برنامه های خبری

2-2-9 علل بی اعتمادی به خبر رسانه ها

2-2-10 افكار عمومی

منابع

به لحاظ تاریخی، همواره اعتماد به منزله اعتماد یک سویه نظیر اعتماد زیردست به بالاست، اعتماد محکوم به حاکم، اعتماد ضعیف به قوی و .... مطرح بوده است به نحوی که نقش اعتماد به تأسیس و بقاء نظام های دانش تجربی به معنای واقعی اش به منزله تمدن بزرگ مرتبط است که بدین وسیله شرایطی را اعطا می کند که دیگران (کشورهای قدرتمندتر) می توانند افکار ما را تحت سیطرۀ خود در آورده و از آن طریق انتظار وضعیتی را داشته باشیم که ما را به استعمار آنها (کشورهای ضعیف تر) مجاز سازد، قدیمی ترین تعاریف از اعتماد را در نظریه های افلاطون و ارسطو سپس به طور مشروح در نظریات هابز و لاک روسو (در زمینه های فلسفی) می توان جستجو کرد. تأکید بر اعتماد به منزله عنصر اساسی رفاه متقابل ما و فراتر از آن به عنوان یک بعد از جنبه های ارزندۀ زندگی، هم در علوم سیاسی و هم ستون جامعه شناسی «مفهومی مشترک» است، زیرا بدون وجود اعتماد زندگی اصلاً امکان پذیر نیست. در علوم سیاسی به ویژه در قرون معاصر توکویل نیز سهم بسزایی در پرورش اعتماد بر عهده داشته است (پورمحمدی، 1377، 5).






"

دانلود تحقیق رسانه

تحقیق رسانه doc

تحقیق کامل رسانه

تحقیق درباره رسانه

تحقیق رسانه با فرمت ورد

تحقیق درمورد رسانه چیست

تحقیق دانش آموزی درباره رسانه

تحقیق دانشجویی درباره رسانه

مقاله

پاورپوینت

فایل فلش

کارآموزی

گزارش تخصصی

کارورزی

اقدام پژوهی

درس پژوهی

جزوه

خلاصه

نمونه سوال